Burgundy maxi coat look

Burgundy coat look. Coat is my favorite coat. I have many,  different colors and I am convinced that a beautiful coat is always chic and gives every look a more formal and stylish look.

Burgundy coat look

What I wear today is one of the last ones I bought. Long and essential, it has a very clean line in keeping with current trends. I am very happy that the fashion of the maxi coat is back because I like it a lot and as I told you before I love wearing this type of coat. Combined with something elegant or sporty, it is always a leader who has a voice in fashion.

Colors and models

The collections of coats are endless, they can be found for every taste. Colorful or very sober, to finish with the most classic colors such as the color camel. Even the models are really many, long or short, maxi or slim, everyone can find the one most suited to its physicality.
I hope you enjoy today’s look!
Thanks for stopping  here!

Burgundy coat look. Il cappotto è il mio capospalla preferito. Ne ho tanti, di diversi colori e sono convinta che un bel cappotto sia sempre chic e conferisca ad ogni look un’aria più formale e stilosa.

Burgundy coat look

Quello che indosso oggi è uno degli ultimi che ho acquistato. Lungo ed essenziale, ha una linea molto pulita in sintonia con le tendenze del momento. Sono molto contenta che sia tornata la moda del maxi coat perchè mi piace tantissimo e come vi ho detto in precedenza adoro indossare questo tipo di capospalla. Abbinato ad qualcosa di elegante o sportivo è sempre un capo che ha voce in capitolo di moda.

Colori e modelli

Le collezioni di cappotti sono infinite, se ne trovano per ogni gusto. Coloratissimi oppure molto sobri, per finire con le tinte più classiche come per esempio il color cammello.  Anche i modelli sono davvero tanti, lunghi o corti, maxi o slim, ognuno può trovare quello più adeguato alla sua fisicità.
Spero che il look di oggi vi piaccia!
Grazie per essere passati di qua!
Coat : Diana Gallesi
Denim : Amiclubwear
Shoes : Tratti di donna
Sweater : Diana Gallesi
Bag : Gucci

7 Comments

Leave a Comment